2012. március 19., hétfő

Medve-kupa beszámoló

Először is hadd szögezzem le, hogy nagyon-nagyon jól éreztem magamat! :) Remek hangulat volt, szerintem senki nem bánta meg, hogy kilátogatott ezen a két napon.

Amikor szombaton megérkeztünk, nem mi voltunk az elsők, pedig már 9:00-re ott voltunk. Beneveztem magunkat, befizettem a nevezési díjat, megkaptam a 12-es rajtszámú pólómat. 10:35-kor indultunk. Hát Chloé abszolút nem izgult, ő volt a nyugalom szigete. Vagy csak zavarban volt a rengeteg embertől és visítozó szánhúzóktól (már nagyon akartak menni).

Kiderült, hogy a főszervező anyu egyik munkatársa. Milyen kicsi a világ. :)


Elérkezett a Bikejöring kategória, így nekünk is be kellett sorolni a rajtvonalhoz. Gáborommal megbeszéltük, hogy ő indítja a kutyát, hogy ne forduljon vissza felém. Visszaszámolás.. .5...4...3...2...1 ->GO! éééés igen, az első 20 méter után feltekeredett a kötél az első kerekemre... 40mp szarakodás, időveszteség... segáz, gyerünk tovább... tök jó erdős pálya... jobb kanyar (lesifotósok az összes kanyarnál), aztán kb 1 km-es szántóföld, amit előző nap véletlenül felszántottak. Az levette kutya és ember energiájának 60%-át. Aztán dombon, réten fel, kanyarok, lejtőőő. Na az volt a legjobb :) Még két kanyar, már látom a célt, embertömeg.. RRRTTTRRTTT, újra beakadt a kötél, de csutkára bedarálta... Mondom ilyen rohadtul nincs! Fél év edzés alatt, jó ha kétszer akadt!! és nem darálta be a kötelet... Murphy.. De így is 13:02-vel értünk be, utolsó előttiként.

Vasárnap:
A szombatiból okulva, sufnituning távtartó :D Rajt tök jól sikerült, átevickéltünk a szántóföldön, minden oké, azon kívül, hogy a kutyának még jobban melege volt a 23°C-ban. Szombaton 1-2°C-kal kevesebb volt, meg is nyírtam du. izibe :)
Megyünk lefelé a lejtőn, nagyon jó az időnk is (kilóméterórán figyeltem), gyors jobb kanyar, kutyát beelőztem TRTRTRTTTTRRRR, újra kötéldarálás.. De olyan szinten, hogy ketten is megelőztek, míg ki tudtam szedni azt a szart. Ott agyaltam, hogy most mi a szar legyen?? Becipeljem? Ne cipeljem a bringát?? Végül a versenyszellem győzött, kitéptem a küllők és az agy közül a kötelet, felpattantam és szélsebesen behúztunk a rajtba. Így 13:43-al beértem, lehetett volna kevesebb is mindkét nap. Így akár VI. vagy V. is lehettem volna. :D Azon viszont meglepődtem, hogy a FCI szánhúzókra még így is rávertem jó pár percet :) Ott simán lehettem volna III. , de nekem keverékem van, így maradt a "Vendég" kategória.

De így elsőre teljesen meg vagyok magunkkal elégedve :)

Sajnos a márc.31-ápr.1 Domonyvölgyi futam elmarad, hiszen a mostani hétvégén is s 4,5 km helyett csak 3km-ert mentünk a nagy meleg végett.

Így szeptemberig van időnk mind technikailag mind testileg-lelkileg felkészülni a következő futamra! :)






Nincsenek megjegyzések: