2012. augusztus 7., kedd

Mi történt nyáron

Ugye a kánikula-időszakban nemcsak a kutyák, de én is használhatatlan voltam. A kutyákat Dunában való úsztatással próbáltam meg kondícióban tartani. Mivel első versenyünk szeptember 21-23. lesz Dunaharasztiban, ezért 2 hete újra elkezdtem edzeni. Gondolom senki nem csodálkozik, ha elmondom, hogy Chloé teljesen kiesett a tempóból és a húzás minőségéből. Újra fel kell elölről építenem a kutyát. A szinten tartó edzések kaptak most nagyobb figyelmet, így 12-20 km/h sebességgel szüttyögtünk, de legalább végig húzott. Lelkesedését most már minden edzés végén labdával is jutalmazom, nem csak dögönyözéssel. Igaz, ugyanez a helyzet a BH-vizsga felkészítéssel is. 40°C-ban nem akart úgy dolgozni a kutya, ahogyan elvártam volna, így nem volt értelme kín szenvedni és még több hibát rögzíteni a kutyában. Tegnap 12 km-ert tettünk meg 58 perc alatt, kényelmes kocogási tempóban. Úgy néz ki, hogy a frizbi is bejön a kiscsajnak, mert nagyon rákapott az ízére. Elleste a technikát Apacstól. :-)

Nincsenek megjegyzések: