2013. augusztus 1., csütörtök

Kölcsönkutya, labradoodle és társai

Kezdjük is a kacifántosabbal, labradoodle. Mi is az? Labra-doodle, labrador, poodle... Labradoodle :D Ez egy kitenyésztett keverék, az amerikaiaknál kezd nagyon közkedveltté válni. De hazánkban is fellelhető egy, Joya a Neo Magyar Segítőkutya Egyesület tagjai között. Szóval, így böngészve az interneten találtam egy pár dróttípusú labradoodlet is, amit nem teljesen értek, mivel sem a pudlinak sem a labradornak nincsen drót szőre.. Mindegy, száz szónak is egy a vége, szerintem Chloé egy ilyen "otthoni- sufnituning- labradoodle- kezdeményezés" áldozata is lehet. beszéljenek a képek magukért.
m A kölcsönkutyánk pedig Apacs volt a hétvégére. Igaz, sok mindent nem tudtam velük napközben kezdeni, mivel 36°C körül volt. Így reggel 8kor suhantam már a kutyák után a biciklivel. Tök vicces, mert Apacs az irányokkal nincs még teljesen tisztában, így Chloé löki balra és jobbra pedig húzza :D Apacs a húzásban segíti Chloét, ő pedig a sebességben, tökéletes páros, így a gazdiját meggyőztem, hogy az évadnyitóra ( XVIII. Nemzetközi szánhúzótalálkozóra) adja kölcsön Apacskát. Igaz, lehet, hogy kategórián belül egyedül leszek és így összevonásra fog kerülni, de izgalmas lesz kettő kutyával hasítani.
Itt még egy kis reklám az évadnyitóhoz, 2013. szeptember 20-22 ig lesz megtartva Dunaharasztin az Univerzum- tó kempingjében. Nagyon szuper rendezvény, kutya- triatlonnal, ebtivity-vel és sok egyéb izgalmas dologgal. Még egy kis videó, reggel nem bírtak magukkal a kutyák és befogtam őket, hogy "énekeljenek" együtt. Apacs kezdte, majd Chloé, a végére Kormos is beszállt (szomszédok nagy örömére reggel 9kor ). Sajnos csak a végét tudtam lekamerázni, amikor csak ketten vakkantottak párat : D

Nincsenek megjegyzések: