2014. szeptember 8., hétfő

2014 Summer Update Vol II.


Kedves Oldallátogatók!

Először is szeretném megköszönni a több mint 100 like-ot a Facebook oldalunkra. Próbálok minél többet posztolni, ez viszont csak akkor sikeres, ha el tudunk éppen menni valamilyen rendezvényre. Az utóbbi időben a sportolásaink nem csak a Bikejöring körül forog, de az oldalt már nem szeretném átnevezni.

Legutóbb egy jótékonysági Coursingon vettünk részt az alsónémedi agárpályán. Chloé először nem értette, hogy miért nem szőrös a nyúl, de miután rákötöttük a labdáját ment utána. Élesben, miután indítottam, ment pockozni (terriervér), de amint felpattant a „zsákmány” az első kanyarban, már futott. Nagyon ügyes volt, így tapasztalat nélkül J

Sajnos a szeptember 6-ai BH (kísérőkutya) vizsgát lefújták, pedig örültem, hogy idén még ezt is meg tudjuk szerezni.

Újabb hóbortunk közé sorolandó a Trick-dog klikkerképzés. Csatlakoztunk is a 100Tricks/100days FB csoporthoz, minek az a lényege, hogy 100 trükköt kell (kéne) 100 nap alatt megtanítani a kutyának. Sajnos idő hiányában ez is inkább hétvégére marad, mert ugye videózni is kell.

Legközelebbi Bikejöring versenyünk szeptember 20-21-én lesz, jövő hétvégén Dunaharasztiban, kérlek Titeket, ha van kedvetek, időtök látogassatok ki, nagyon jó családi program. J

Liebe Besucher,

an erster Stelle möchte ich ein rießengroßes Dankeschön an Euch titulieren, da wir auf unserer Facebook Seite mehr als 100 likes von Euch bekommen haben. Ich versuche so viel, wie möglich u posten. Nur dieses kann ich nur, wenn ich auf Veranstaltungen anwesend bin. Wie ihr in letzter Zeit sicherlich bemerkt habt, sind wir nicht nur im Sport Bikejöring aktiv, jedoch möchte ich unsere Seite nicht mehr umbenennen.

Zuletzt waren wir auf einem „charity”- Coursing, wo die Anmeldegebühren als Spenden für die Windhunde in Not Organisation einfloß. Da Chloé diesen Sport nie ausprobiert hatte, war es spannend für uns alle Beide. Beim Training haben wir ihren Ball an den Hasen-Dummy befestigt, so hatte es für sie auch Sinn, dies zu folgen. Beim Start, als ich sie loslies hat sie erst auf dem Feld nach Mäusen geschnüffelt (Terrierblut) J Jedoch nach dem das Hasen-Dummy nach der ersten Kurve aufsprang begann sie es zu jagen. Ich war so stolz auf meine Kleine, dass ihr dieser Sport beim ersten Mal gefallen hat.

Leider wurde unsere BH-Prüfung vom 6. September abgesagt. Ich war schon so voller Hoffnung, dass wir diese Prüfung dieses Jahr in unserer Hosentasche haben.

Unser neues „Hobby”, dass Trickdoggen. Wir sind einer Gruppe auf FB beigetreten 100Tricks/100days. Das Ziel wäre 100 neue Tricks in 100 Tagen dem eigenen Hund beizubringen. Wegen der Videoaufnahmen schaffe ich es leider nicht jeden Tag aufzunehmen, deswegen bleibt es ehe auf die Wochenenden.

Das ausstehende Saison-Open-Rennen findet dieses Jahr auch in Dunaharaszti stattfinden. Kommt am 20-21 September nach Dunaharaszti! J





Nincsenek megjegyzések: