2012. október 15., hétfő

II. Szigetköz- Vének kupa

Péntek este 23 óra felé értünk le Vénekre (Győrtől 10km-re). Elég érdekes volt az utunk, hiszen Győrt elhagyva egy kis úton kocsikáztunk két búzatábla között, majd egy töltés tetején bukkantunk fel. Becsekkoltunk Laciéknál, majd elfoglaltuk kis szállásunkat a tanári szobában :-) Chloét sem kellett ringatni, vacsi után azonnal aludt, ahogyan mi is. Szombaton reggel 8 órás kelés, kutyával eü-séta, kis szakaszon pályabejárás. Utána biciklit összeszereltem, majd letekertem az 5 km-ert. A pálya elején nyíratlan volt a fű és nedves, nem örültem neki, de a másik felétől múrvás, döngölt földút már kedvezett mind nekem, mind a kutyának. Rajtidőnk 12:30 volt elő nap, sok jót nem reméltem, mert időközben túlságosan kisütött a nap, így 20 percet saccoltam. Indulásnál megint szüttyögtünk, és a hosszú, egyenes szakaszon végig úgy futott a kutya, hogy hátra-hátra tekintett, hogy mikor jön egy kutya. Egy dobermann beelőzött minket, kutya ránk sem hederített, de Chloé a múltkori harapás után, annyira megijedt, hogy beugrott a szántásba... :D Ahogy befordultunk a murvás szakaszra a kiscsaj felgyorsított 38 km/h-ra és 14:30" alatt megtettük a távot. Ez 3-4 perccel volt jobb, mint edzéseken :D virult is a fejem. Este forraltboroztunk az ÉSZKSK többi tagjaival és figyeltem, hátha megtudok pár érdekes infót. Másnap 12:56- kor indultunk, lassabbnak éreztem magunkat az előző naphoz képest, így legnagyobb meglepetésemre 13:25" alatt végeztünk. 1:05"-el jobb, mint szombaton. Egyre közelebb kerülünk ahhoz a fránya 2. helyhez :) Most csak másfél percet vert ránk az Eörsi :) Újfennt III. helyezést értünk el, de én tudom, hogy ez egy jobb 3. hely, mint Dunaharasztiban. Büszke vagyok a "kicsi" kutyámra :)
http://www.youtube.com/watch?v=GTlKEbmd4WE&feature=youtube

Nincsenek megjegyzések: